Od zamówienia przez cały okres użytkowania
Polwater to pełne wsparcie i doradztwo rozpoczynające się już od etapu wyboru urządzenia przez wszystkie zagadnienia związane z montażem, dostawą i szkoleniem. Bezpłatne porady i konsultacje. Telefoniczna obsługa Klientów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, dotyczącą wszystkich aspektów użytkowania dejonizatora.
Doświadcz korzyści płynących z obsługi przez Serwis Fabryczny Producenta: -Odpowiedzialność za wszystkie aspekty pod jednym adresem -Szybkość i kompletność działania -Bezpłatna wiedza ekspercka -Pełna i stała dostępność usług i materiałów -Nieograniczona trwałość
Skorzystaj ze spójnej certyfikowanej ISO 9001:2008 jakości obejmującej nie tylko produkt ale także montaż, uruchomienie, weryfikację prametrów i kompletny serwis.
Serwis z gwarantowanym czasem reakcji obejmuje:
-Montaż, dostawę, uruchomienie i przeszkolenie -Urządzenia zastępcze
|